جراح زیبایی زنان خوب در تهران
نوشته شده توسط : نازی

امروزه در عصر مدرن با توجه به افزایش آمار مشتاقان انجام اعمال زیبایی باید گفت بسیاری از افراد که این زیبایی را حق طبیعی خود دانسته و درصدد این هستند تا در زمینه های مختلف به افزایش زیبایی چهره و اندام خود بپردازند. نیاز به زیبایی و آراستگی این روزها بسیاری را دغدغه مند کرده است که در خصوص اعمالی که در سطح وسیع و نیز در همه جای دنیا در حال انجام است را بشناسند و از جزئیات روند این اعمال آگاهی هایی بدست بیاورند.
خوشبختانه در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلفی ما شاهد گسترش ارائه اگاهی ها در حوزه های مختلف هستیم. (البته درکنار تبلیغات گسترده ای که در جنب این اطلاع رسانی ها انجام می شود). جراح زیبایی زنان تهران چرا خانم ها به سراغ انواع جراحی های زیبایی واژن می روند؟

زنان و دختران جوان بسیار خواستار این هستند که علاوه بر اینکه ظاهر و چهره زیبایی داشته باشند، اندام جنسی زیبایی نیز داشته باشند. این حق تمام زنان است که به لحاظ جنسی برای همسر خود جذاب و خواستنی باشند تا بتوانند در روابط جنسی خود هم حس بهتری نسبت به رابطه و هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. یکی از اعمال زیبایی که برای واژن خانم ها انجام می شود انواع عمل های جراحی زیبایی واژن می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان یک جراح زیبایی زنان خوب انتخاب کرد؟
آیا در کلان شهری مانند تهران با وجود جراحان بسیاری که در این حوزه فعالیت می کنند یافتن یک بهترین جراح زیبایی واژن در تهران کار راحتی است؟ یک جراح زیبایی زنان خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان راهنمایی و به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

 

 

چه کسانی کاندید انجام جراحی زیبایی واژن می باشند؟
زنان پس از عبور از یک سن به خصوصی و نیز با آغاز سن یائسگی در ناحیه تناسلی خود دچار افتادگی و شل شدگی می شوند. این نشانه ها خود معلول علتی است که خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست داده و تمایل دارند که با انجام اعمال مختلف، زیبایی از دست رفته باز یابند.

شروع سن یائسگی
کاهش هورمون استروژن و پروژسترون
زایمان های متعدد
این عوامل موجب می شود که حجم لبه هایی که دور واژن هستند کاهش یافته و ظاهر نامناسبی را ایجاد کند. به همین جهت بانوان بسیاری وجود دارند که در اثر همین موضوع دچار افسردگی و یا نارضایتی شده اند و یا اینکه به علت کاهش میل جنسی و توجه همسرشان دچار سرخوردگی می شوند.
بنا به پیشنهاد دکتر ندا حاجیها جراح زیبایی زنان در تهران، اگر شما هم جزء آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید در جهت زیبایی واژن خود اقدامی انجام دهید می توانید به عمل جراحی زیبایی واژن به عنوان یک گزینه فکر کنید.

جراحی زیبایی واژن چگونه زیبایی را به ما هدیه می دهد؟
درمان شل شدگی واژن
افزایش زیبایی واژن
افزایش میزان رطوبتی و شادبی در ناحیه واژن
رفع مشکلات خشکی ناحیه تناسلی که پس از دوره یائسگی بانوان درگیر آن هستند.
رفع تیرگی پوست در ناحیه تناسلی
عمل جراحی زیبایی واژن به روش های مختلف انجام می شود
انجام عمل زیبایی واژن با استفاده از ژل هایی که به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد.
انجام عمل زیبایی واژن توسط چربی ها که به لابیاها تزریق می شود.
انجام عمل زیبایی واژن با کمک نخ
عمل لابیاپلاستی
لیزر درمانی جهت افزایش زیبایی واژن و ناحیه تناسلی
جراحی به روش پی آر پی
جراح زیبایی زنان خوب در تهران
جراح زیبایی زنان خوب در تهران

مزایای جراحی زیبایی واژن
این روش می تواند در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، زیبایی واژن را برای فرد به ارمغان بیاورد.
این روش برای تمام کسانی که متقاضی انجام آن هستند جز در موارد محدودی، قابل انجام است.
جراحی زیبایی واژن موجب بهبودی و افزایش زیبایی واژن شده و این وضعیت به مدت طولاتی باقی می ماند.
زنانی که دچار خارش و سوزش ناحیه واژن هستند با انجام جراحی روش از این موضوع رهایی می یابند.
ویژگی بهترین جراح زیبایی زنان
همه ما ممکن است در انتخاب بهترین جراح زنان از بین جراحانی که امروزه در سطح کشور افزایش پیدا کرده اند دچار مشکل شویم. در این میان باید فاکتورهایی بسیاری در این زمینه در نظر گرفت. از جمله این فاکتورها می توان به مواردی مانند:

آشنایی جراح با آناتومی بدن زنان
یکی از معیارهای اصلی که باید در انتخاب یک جراح زنان خوب باید به آن توجه کرد، بررسی میزان دانش و اطلاعات جراح در آشنایی با آناتومی بدن خانم ها می باشد. یک جراح زنان خوب با آشنایی که در درمان اندام های بدن زنان دارد می تواند به راحتی و با تشخیص دقیق بهترین گزینه درمانی را به بیماران پیشنهاد دهد.

تجربه و مهارت یک جراح زیبایی زنان
دریافت یک نتیجه مطلوب به میزان تجربه و مهارت جراح شما بستگی دارد. جهت اطلاع از میزان تجربه جزاح خود می توانید با بیمارانی که قبلا توسط آن جراح درمان شده اند مشورت کنید. همچنین می توانید طی جلسه مشاوره ای که با پزشک خود دارید می توانید درخواست مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران را داشته باشید.

 

 

 

استفاده از به روز ترین و مجهزترین دستگاه های روز جهان
هر پزشکی بدون داشتن ابزارهای مورد نیاز خود حتی در صورت داشتن مهارت های لازم نمی تواند بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد. یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در جراحی های زیبایی واژن انواع لیزرهای پیشرفته می باشد که جراح با استفاده از آن می تواند بهترین نتیجه و در عین حال کمترین عوارض را برای بیمار برجای بگذارد.

داشتن حس مسئولیت پذیری پزشک در قبال جراحی
همانند دیگر جراحی ها، عمل های زیبایی واژن نیز نتیجه صد درصدی ندارد و ممکن است طی جراحی مواردی بر نتیجه جراحی تاثیر منفی بگذارد. یک جراح زیبایی متعهد و خوب به کار خود متعهد است و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در اولین فرصت در صدد رفع آن اقدام خواهد کرد به این شکل می تواند اعتماد بیمار را کاملا جلب نماید.

سخن آخر
در پایان به سمع و نظر عزیزان برسانیم واژن جزء حساس ترین نواحی بدن خانم از جنبه های مختلف است. قطعا هرگونه آسیب در این نقطه باعث می شود زندگی عادی و همچنین فرایند روابط جنسی دچار مشکلاتی بشود که منجر به ظهور مشکلات روانی گردد.
بهتر است علاوه بر اینکه به خود و بدن تان اهمیت می دهید به فکر شریک جنسی تان نیز باشید و در تصمیم گیری برای عمل زیبایی واژن از نظرات همسر خود استفاده کنید مبادا بعدها پس از انجام عمل باعث دل زدگی و عدم رضایت وی گردد.

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: